Super degelijke plafond ophangbeugel voor je bokszak. Inclusief bevestigingsmateriaal. Oerdegelijk, sterk en duurzaam. De ideale goedkope oplossing om je bokszak op te hangen.
Legend Sports Pro Plafond beugel
€19,99
Normale levertijd 1-2 werkdagen
Op voorraad
Artikelnummer: PBPB01001
Gewicht | 1 kg |
---|---|
Afmetingen | 10 × 5 × 5 cm |
Merk | |
Sport | |
Materiaal | |
Kleur |
Wees de eerste om “Legend Sports Pro Plafond beugel” te beoordelen Reactie annuleren
Vragen aan de klantenservice
Wat zijn de verzendkosten?
- Levering in Nederland: Bestellingen boven de 75,- worden GRATIS verzonden, onder de 75,- berekenen wij €5,95. Uitgezonderd zijn pakketten vanaf 24 KG (vooral grote hangende bokszakken), hiervoor rekenen wij €9,95 tot 32 KG, €19,95 tot 80 KG en €34,95 boven de 80 KG aan verzendkosten, omdat deze zakken niet via de bekende vervoerders vervoerd worden.
- Levering in België: Bestellingen boven de 75,- worden GRATIS verzonden, onder de 75,- berekenen wij €6,95. Uitgezonderd zijn pakketten vanaf 24 KG (vooral grote hangende bokszakken), hiervoor rekenen wij €12,95 tot 32 KG, €19,95 tot 80 KG en €39,95 boven de 80 KG aan verzendkosten, omdat deze zakken niet via de bekende vervoerders vervoerd worden.
Voor een overzicht van alle verzendkosten naar andere landen verwijzen we je graag door naar de pagina verzendkosten en levering. Daar vind je alle informatie over verzendkosten en levertijden.
- Levering in België: Bestellingen boven de 75,- worden GRATIS verzonden, onder de 75,- berekenen wij €6,95. Uitgezonderd zijn pakketten vanaf 24 KG (vooral grote hangende bokszakken), hiervoor rekenen wij €12,95 tot 32 KG, €19,95 tot 80 KG en €39,95 boven de 80 KG aan verzendkosten, omdat deze zakken niet via de bekende vervoerders vervoerd worden.
Voor een overzicht van alle verzendkosten naar andere landen verwijzen we je graag door naar de pagina verzendkosten en levering. Daar vind je alle informatie over verzendkosten en levertijden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van je bestelling hangt van het afleveradres (land van bestemming) af en of het product bij ons op voorraad ligt of direct vanaf onze leverancier wordt verzonden. Veel zendingen binnen Nederland en België worden normaal gesproken de volgende dag geleverd (zondag uitgezonderd) indien voor 20:00 besteld. Maar voor hangende bokszakken en artikelen die bij de leverancier op voorraad liggen bedraagt de levertijd 1 tot 4 werkdagen. Voor een compleet overzicht van alle levertijden verwijzen we je graag door naar de pagina verzendkosten en levering. Daar vind je alle informatie over levertijden en verzendkosten.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
In principe zijn er 3 afleverpogingen, dus mocht je niet thuis zijn, geen paniek. Ook kan de zending bij de buren afgeleverd worden. In het geval van bokspalen en bokszakken is het soms niet wenselijk dat de buren dit in ontvangst nemen. Je kunt altijd even een briefje ophangen en aangeven dat je niet wilt dat het bij de buren geleverd wordt. Ook kun je bij afwezigheid op een briefje aangeven dat de koeriers het bijvoorbeeld in de tuin of onder een afdak kunnen plaatsen.
Ik heb niet mijn complete bestelling geleverd gekregen
Het komt soms voor dat 1 doos wel geleverd wordt en de ander op een later tijdstip of zelfs een dag later geleverd wordt. Dit kan komen doordat er gebruik is gemaakt van 2 koeriersdiensten of in het geval van bokspalen de 2 dozen in het sorteerproces bij de vervoerder uit elkaar zijn gehaald, omdat 1 van de 2 dozen een afwijkende maat heeft en op een andere sorteerband terecht komt. Op de track en trace kunt u alle delen zien en volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen, mailen of WhatsAppen. We kunnen niet garanderen dat de bestelling geannulleerd kan worden, dit ligt eraan hoe ver de bestelling in het proces is.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle instructies voor het retourneren van je zending vind je op de pagina retourneren. Daar vind je ook het retoursformulier. Zodra we het retoursformulier van je hebben ontvangen, krijg je verdere instructies voor het retour sturen van je pakket.
Ik heb geen Track&Trace code ontvangen?
Dat is heel vervelend. Kan het zijn dat de e-mail met Track&Trace code in je 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' folder terecht is gekomen? Als dat niet het geval is, dan raden we je aan om even contact met ons op te nemen via het contactformulier of bel ons even via 0031 (0)85 888 1015.
Waar kan ik een klacht indienen?
We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze producten of onze service. We willen er uiteraard alles aan doen om het goed met je te maken. Laat ons via het contactformulier weten wat precies je klacht is en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Hoe meer gegevens je invult, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Kom je er niet helemaal uit, heb je vragen, opmerkingen of wil je ons gewoon bedanken, dan kun je altijd even hier bij de veelgestelde vragen kijken, onze klantenservice bellen via 085 888 1015 (ma-vr 10.00-17.00), het contactformulier invullen, ons mailen via info@fightplaza.nl of gewoon een whatsapp sturen.
Wij helpen jou graag!!!
Kom je er niet helemaal uit, heb je vragen, opmerkingen of wil je ons gewoon bedanken, dan kun je altijd even hier bij de veelgestelde vragen kijken, onze klantenservice bellen via 085 888 1015 (ma-vr 10.00-17.00), het contactformulier invullen, ons mailen via info@fightplaza.nl of gewoon een whatsapp sturen.
Wij helpen jou graag!!!
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.