Een plastic binnenpaal voor een bokspaal.
RAM Binnenpaal Voor Bokspaal
€39,95
Let op: Vanaf 20 juli leverbaar
Beschikbaar via nabestelling
180 dagen retourrecht
Bestel nu, betaal later
7 dagen per week bereikbaar
Partner van WebwinkelKEUR
Artikelnummer: INNER-POLE
Gewicht | 2 kg |
---|---|
Afmetingen | 98 × 20 × 20 cm |
Kleur | Zwart |
Materiaal | Plastic |
Merk | RAM fighting gear |
Wees de eerste om “RAM Binnenpaal Voor Bokspaal” te beoordelen Reactie annuleren
Vragen aan de klantenservice
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten
* Staande bokspalen en dummies worden altijd gratis verzonden.
Hangende bokszakken vanaf 100 cm zijn wel vaak zwaarder dan 24 kg.
* Producten vanaf 24 KG moeten helaas altijd via groot transport verzonden worden. De bekende koeriers willen geen bokszakken verzenden boven dit gewicht of met afwijkende omvang, dit geldt voor alle online winkels. De groot transport bedrijven leveren normaliter binnen 2 werkdagen en je ontvangt een track & trace code om je pakket te traceren. Ook zijn zij beter in staat deze pakketten veilig bij jou af te leveren.
Verzendkosten *
Gewicht | Verzendkosten |
---|---|
tot 24 KG | NL 5,95 / BE 7,95 (Gratis vanaf 75,-) |
24 KG tot 30 KG | NL 9,95 / BE 12,95 |
30 KG tot 70 KG | NL 24,95 / BE 39,95 |
70 KG tot 500 KG | NL 49,95 / BE 59,95 |
Voor een compleet overzicht van alle verzendkosten en levertijden verwijzen we je graag door naar de pagina verzendkosten en levering.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van je bestelling hangt van het afleveradres (land van bestemming) af en of het product bij ons op voorraad ligt of direct vanaf onze leverancier wordt verzonden. Sommige producten worden de volgende dag geleverd, mits voor acht uur besteld. Veel zendingen binnen Nederland en België worden normaal gesproken binnen 1-2 dagen geleverd (zondag uitgezonderd). Maar voor hangende bokszakken en artikelen die bij de leverancier op voorraad liggen bedraagt de levertijd 1-6 werkdagen, kijk bij het betreffende artikel wat de normale levertijd is van dat product. Voor een compleet overzicht van alle levertijden verwijzen we je graag door naar de pagina verzendkosten en levering. Daar vind je alle informatie over levertijden en verzendkosten.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Als je niet aanwezig bent wordt het bij de buren of bij een pakketpunt geleverd. In het geval van bokspalen en bokszakken is het soms niet wenselijk dat dit ergens anders bezorgd wordt. Je kunt altijd even een briefje ophangen en aangeven dat je niet wilt dat het bij de buren geleverd wordt. Ook kun je bij afwezigheid op een briefje aangeven dat de koeriers het bijvoorbeeld in de tuin of onder een afdak kunnen plaatsen. De meeste vervoerders zoals DHL, POST NL en B POST hebben een app die je kunt downloaden, zo kun je zelf je aflevervoorkeuren instellen.
Ik heb niet mijn complete bestelling geleverd gekregen
Soms worden bestelling in meerdere delen verzonden. Ook komt het wel eens voor dat 1 doos wel geleverd wordt en de ander op een later tijdstip of zelfs een dag later geleverd wordt. Dit kan komen doordat er gebruik is gemaakt van 2 koeriersdiensten of in het geval van bokspalen de 2 dozen in het sorteerproces bij de vervoerder uit elkaar zijn gehaald, omdat 1 van de 2 dozen een afwijkende maat heeft en op een andere sorteerband terecht komt. Op de track en trace kunt u alle delen zien en volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen of te WhatsAppen, mailen kan ook maar de reactietijd is een stuk langer. We kunnen niet garanderen dat de bestelling geannuleerd of gewijzigd kan worden, dit ligt eraan hoe ver de bestelling in het proces is.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle instructies voor het retourneren van je zending vind je op de pagina retourneren. Daar vind je ook het retoursformulier. Zodra we het retoursformulier van je hebben ontvangen, krijg je verdere instructies voor het retour sturen van je pakket.
Ik heb geen Track&Trace code ontvangen?
Dat is heel vervelend. Kan het zijn dat de e-mail met Track&Trace code in je 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' folder terecht is gekomen? Soms wordt de Track&Trace pas doorgestuurd zodra de vervoerder het ontvangen / gescand heeft. Je kunt natuurlijk altijd even contact met ons op nemen als je twijfelt of vragen heeft via het contactformulier of bel ons even via 0031 (0)85 888 1015.
Waar kan ik een klacht indienen?
We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze producten of onze service. We willen er uiteraard alles aan doen om het goed met je te maken. Laat ons via het contactformulier weten wat precies je klacht is en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Hoe meer gegevens je invult, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Kom je er niet helemaal uit, heb je vragen, opmerkingen of wil je ons gewoon bedanken, dan kun je altijd even hier bij de veelgestelde vragen kijken, onze klantenservice bellen via 085 888 1015 (ma-vr 10.00-17.00), het contactformulier invullen, ons mailen via info@fightplaza.nl of gewoon een whatsapp sturen.
Wij helpen jou graag!!!
Misschien ook iets voor jou?
Pre-order nu voor 20-7
Pre-order nu voor 20-7
Pre-order nu voor 20-7
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.